Beroende



Ja jag har iaf alltid drömt om att bli beroende av nått, mest Lypsyl, för jag tycker det ser så "mysigt" ut när folk tar fram sina lypsyler.
Jag har desperat försökt tvinga mig till att bli beroende av det, därav slängt iväg 100 tals kronor på nått som till sist ändå hamnar i nån låda hemma.

Men NU har jag däremot blivit beroende av HANDCREME.

Jag köpte denna lilla flaska på apoteket för 57 kr. Det luktar väldigt gott och jag är kär. Händerna och armarna som jag även anväder den på blir babymjuka. Hittade tyvärr en dålig bild men men. Dn har doften granatäpple. Det finns en till med en annan doft som oxå doftar underbart, den ska jag köpa när denna tar slut.

Har ni nått speciellt beroende? Tycker ni det är jobbigt isf?

______________________________________________________________________________________________

Ja över till verkligheten. Jag har x-tra vak IGEN. Blir gaaaaalen på detta. Ska prata med läkaren när som helst och antagligen börja med Anafranil Dropp igen...

Jag vet varken ut eller in.

Men en sak vet jag.
Jag mår inte så bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0