Bästa filmen på länge

Jag har nyss sett klart filmen "The Orphan" och jag måste säga att den får alla +poäng en film kan få. Den hade allt. Spänning, kärlek, skräck, humor (även fast d kanske var lite udda sådan), hat, död, liv, gott, ont - ja den hade allt. Det var flera år sen jag såg en skräck film och blev rädd men den här gången blev jag riktigt rädd, den var otäck, hemsk, fasansfull, äcklig och helt sinnessjuk - men det e det som gjorde den så bra tror jag.

Hursomhelst, har ni inte sett den ännu rekomenderar jag er verkligen att se den.
En riktigt, riktigt hemskt bra film...



Sov gott

Kommentarer
Postat av: hia

Va roligt att filmen var bra, tänkte ha lite film mys med kompisar ikväll å då verkar ju denna som en perfekt film för oss skräckfilmsfantaster. Tack för tipset! Hoppas att du får en bra helg och att du kanske finner lite "må bra" känsla iallafall en lirten stund, annar får du leva på vetskapen om att du faktiskt KAN må bra. Massa kramar

2009-10-30 @ 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0