Back at the Mental Hospital...

Buuu va läskigt det låter (rubriken)!



Ja jag e tillbaka. Usch det e heeemskt. Vill hem... Men jag ska iaf åka till Jysk idag. Mormor kommer kl 14 till avd o vi åker med bussen härifrån som går raka vägen dit.

Guud va spännande.

Vet ej om jag kommer hitta/köpa nått idag, men jag ska iaf TITTA och KÄNNA EFTER lite. Hemkörning ska jag försöka få på tisdag, för då kan nån personal följa med mig hem, om jag köper nått nu menar jag.

Tog bort stygnen när jag kom tillbaka. Guud va skönt att bli av med de, så nu har jag INGA PLÅSTER lappar, stygn eller strips nånstans på kroppen, det känns bra, men dessvärre e varken mina ben eller armar och händer särskilt fina nu...hmm.

Tänker på igår. Hur mysigt det var att vara med syster o mamma. Har verkligen saknat de. systers kramar, pussar på hennes kind, mammas trygga famn och jag vill bara spricka av den kärlek jag känner för min familj.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, kanske röka lite??? 1 timme kvar ca, tills mormor kommer. Håll tummarna för mig idag :P

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0