Verkligen Gott & Blandat

Jag fick frukost strax innan 7.30, var dunder hungrig. Sen var det som om nån drog ner rullgardinen. Jag blev sååå trött så jag gick o la mig och somnade. Sov tills nu 9.00 ca. Underbart skönt, det behövde jag nog. E liiite tidigt att gå upp 4.30 för mig.

Nu återstår bara att se hur jag ska klara av att stå ut tills kl 13 då jag & msk Micke ska åka till JYSK! Åhh nu ser jag äntligen fram emot det på riktigt. Tänk, ny soffa, nya grejjer. Guuud va sköööönt! Och det underbaraste e att de grejjerna kommer vara MINA & jag har valt de SJÄLV! Tyvärr blir det nog inte att jag köper några kökstolar för de jag har sett de har på nätet e ganska dyra så jag kommer nog satsa på lite "smågrejjer" istället. Som tex ny bäddmadrass, matta o lite andra saker. Satsar på att köpa köks stolar på second hand affären hemma hos mig istället!
Guuud det ska bli så kul. Hoppas det blir bra, att de sakerna jag vill ha finns och att jag har lite extra tur med vissa saker.

Känner mig lite illamående. Kan vara en blandning av att jag ska ha lingonveckan snart, att jag e trött och att jag får dropp (inte just nu) varje dag i 8 dagar till. Blää.

Kan inte ni komma med nått förslag på vad jag ska skriva om här på bloggen? Det känns som om jag bara skriver om tråk saker, ehh kanske för att det e min vardag o den e väldigt tråkig??? Aja, men kommer ni på nått som ni vill fråga om tveka inte att göra det då, tycker bara att det e kul :)

Mitt mående vill jag inte tänka på just nu. Har lixom stängt av det lite. Pallar inte för jag mår ju inte bra. Men ni kan ju iaf räkna med att jag blir klar här i 8 dagar till eftersom jag får dropp nu.
Tänker på min födelsedag som e på söndag. Fan fan fan, förra året var jag oxå inlagd. Typiskt. Jag vet inte ännu om jag ska på perm hem då, för att vara ärlig vet jag inte om jag orkar. Det kan vara en bra ursäkt att vara inlagd när man inte orkar med allt för mycket ståhej o firande. Skit 24 år. Jag fyller 24 år. Jag tittar på siffrorna men förstår inte att det e JAG som blir så gammal. Asså jaaa jag vet, det e inte så gammalt egenligen, men jag tyckte nyss jag fyllde 18 och redan då kände jag mig gammal.

Kan det vara så att om man e med om mycket saker tidigt att man känner sig äldre då än vad man e?

24 år. Hej jag heter Rebecka och är 24 år... Nää det går inte, jag stannar där jag e nu. 23 år, det e lagom. Det händer ju inte precis nått kul heller när man fyller 24.Körkort kan jag ta. Krogen avklarad. Systemet avklarat. Och jag kan ju inte börja säga att jag har nån ålders kris ännu heller. Jag har iaf aldrig hört talas om 25 års kris... Men vad vet jag.


Jag 5 år

Tiden går, det e väl bara att acceptera det. Skulle nog inte vilja vara barn igen iaf. Eller jo, om jag visste det jag vet nu - då skulle jag kunna tänka mig att vara barn igen, men så funkar det ju inte.


Åhh vad jag saknar min Nova-Li. Min lilla pälsboll, mammas ♥, mammas älskling. Kan inte fatta hur mycket hon har vuxit oxå. Den lilla lilla skit katten har blivit en ståtlig katt madame... Och jag saknar min Nellie fis så otroligt mycket.

Och jag blir så arg. Det var inte såhär jag planerat min framtid. Nellie skulle ju finnas med mig tills jag blev minst 38 år räknade jag ju ut när jag skaffade de. En katt kan ju bli 15 år, ibland mer. Men Nellie blev bara 9 månader. Inte ens ett helt år. DET E SÅ ORÄTTVIST. Gud, ge tillbaka min katt. Det e min katt och inte din. Jag e hennes mamma och jag och Nova behöver henne...
tårar, tårar, tårar


SÅ UNDERBART VACKER DU VAR NELLIE. MIN LILLA "FARBROR"! SAKNAR DIG FÖR EVIGT.

Tittar på bilden och det gör ont när jag känner att "jag inte känner den där katten"... Det har gått så lång tid. Över 7 månader har passerat efter hennes död och det känns ofattbart att det var i detta rum jag sitter nu som jag slutligen tog beslutet om att hon skulle avlivas. Min fina fina lilla tjej. Förlåt.
R.I.P Nellie
*26/5-08
+10/3-09

Nää nu måste jag sluta skriva innan det blir en hel bok.

Ska gå o kika om det finns nån skvätt kaffe kvar, kanske ta en cigg, kolla om jag kan tvätta...

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej darling.. Saknar dig jättemycket.. Hoppas du blir bättre snart så du kommer hem. Tänker på dig varje dag, minut, natt. Puss

2009-10-22 @ 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0