A new day has come!

Vaccination eller ej. Jag väljer att INTE vaccinera mig, trots att vi nu blivit erbjudna att få det här på sjukhuset. VARFÖR? Jag vet inte vad det är i den där sprutan och det kanske ingen vet förrän om 50 år. Det har redan inträffat dödsfall av biverkningar av vaccinationet. Jag har inte blivit sjuk ännu, varför skulle jag då plötsligt bli det och om jag blir sjuk - får svin influensan, ja då blir jag ju automatiskt skyddad. Folk dör VARJE ÅR av influensa, men man ska INTE DÖ av ett vaccin, som nu har hänt.

Därför väljer jag att tacka nej...

_____________________________________________________________________________________

Fick min nattmedicin vid 00.00 igår kväll, strax innan var en narkos läkare här uppe och satte nål på mig I HANDLEDEN VID PULSÅDERN... Så jag fick mitt dropp o gick o la mig, sen minns jag inge mer. Vaknade nu vid 10 tiden. Jag e bortkopplad från droppet asså måste natt syrran ha hållt på med det på mig inatt UTAN ATT JAG MINNS ETT DUGG... Not good.

HUR MÅR JAG IDAG?

Jag känner mig "konstig". Vet ej om jag har ångest eller ej. Det e läskigt att inte minnas nått från natten då de måste ha varit "på mig" o trixat med droppet o nålen...
Jag känner mig allmänt förvirrad och jag har en olust känsla i kroppen som inte går att skaka av.

Har nyss pratat med mamma. Ville ha lite råd av henne ang vaccinet.

Jag håller tummarna för att de ringer ang mina möbler idag för jag vill ha hem de nuu.

Annars vet jag inte vad som händer idag. Det e redan onsdag och det skrämmer mig hur fort dagarna går... de bara flyger förbi utan nått stopp...såklart.

Dricker kaffe som jag tiggt till mig och inväntar lunchen kl 11.30.

Nu ska jag surfa lite och lyssna på musik.

KISSES AND HUGS!


Saknar min söt-bulle såååååå otroligt mycket...♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0