Update

Jag e hemma!!! Och jag njuter av varje sekund.

Strax ska jag åka på kör repetion... när jag kommer hem ska jag bara titta på TV och njuta av att det e sista gången jag sitter i mina gamla möbler. Yeepp, imorrn kommer de nya mellan kl 10-15, 2 personal ska komma o hjälpa mig - det uppskattas högt eftersom jag inte kan göra allt själv och jag har ingen annan som kan hjälpa mig just nu.

Har precis ätit middag, dricker kaffe!

Det kändes så konstigt när doktorn frågade "Hur mår du?" och jag fick viskande ur mig "Ganska bra - tror jag".
Det kändes så märkligt, hon har lixom sett mig på botten med tårar o snoret rinnades. Med ångest så hög att hon har skrivit ut VÄLDIGT STARKA mediciner, det e hon som har satt x-tra vak på mig, det e hon som har haft all "makt" över mig de senaste 2 månaderna... och så säger hon "Vill bara säga starkt jobbat Rebecka...för du vet väl att det e du som har gjort jobbet, vi har bara funnits vid sidan av som ett stöd en hjälp..." Kunde inte få fram nått annat än "mmm" som svar...
Jag e rädd att det vänder, vilket det alltid gör för eller senare.
Jag e rädd att jag inte kommer med på terapin.
Jag e rädd, rädd, rädd.
Måste sluta vara det för då kan man inte leva.

Jag menar, jag kan gå ut imorrn o få en tegelsten i huvudet o dö men det kan väl inte jag sitta o vara RÄDD FÖR JUST HÄR O NU???!!!! Näää man måste ta vara på de bra stunder man har...

Nu ska jag lyssna på lite musik medans jag gör mig klar.

Puss o hej
leverpastej


va faan har jag gjort på halsen....hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0