Totally Mess

Vet faktiskt inte vad som hände igår kväll. Plötsligt "vaknar" jag upp o inser att jag sitter på badrumsgolvet. Det e personal överallt på mig, de lägger handdukar runt mina armar som genast färgas röda. Va har jag skurit mig? Då ser jag krossat glas över hela golvet. Nån säger att hon e DOKTOR o tittar på mina sår o säger det där behöver definitivt sys o tejpas. Hon erbjöd sig att göra d själv så skulle jag slippa vänta på att få komma till kirurg akuten. Så jag blir ihopp sydd o tejpad o bandagerad över hela armarna. Jag hör difust ordet x-tra vak men jag e alldeles för väck för att fatta vad de pratar om, vem de pratar om. Så jag går o lägger mig, somnar så fort huvudet nuddar kudden.

Imorse vaknade jag av att Mark väckte mig o då insåg jag att jag hade x-tra vak. Har haft det från o till hela dan...
Men just nu e jag själv.

Förstår inte varför d blir så här. Enligt jourläkaren som sydde mig inatt hade jag varit psykotisk. Asså varcför? I dont get it.

Hela denna dag har jag i princip sovit bort, o kommer säkert oxå göra mer.

Ska till centrum en sväng snart.

Och till anonym, duger denna bilden bättre?



eller den här



Aja - kram till er som förtjänar en kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0