Today is the day

Yes, om allt går enligt planerna så kommer mitt hem få en ny look innan dagen e slut.
Jag ska få mina nya möbler!!!
De ska komma mellan kl 10-15.00

Men jag erkänner. Jag e skiiit nervös över att nått kommer gå fel. Jag e duktig på att oroa mig, speciellt i förväg. Men jag försöker tro o hoppas att allt kommer lösa sig till slut. Det kommer ju bli mycket bärande och monterande och tungt slit idag så jag kommer nog vara helt slut när dagen e slut, men det e det värt.

Just nu dricker jag kaffe o lyssnar på musik... Måste ta o sätta fart nu, få undan allt som går att få undan, få i mig nån frukost...

Sen ska jag ringa avd o kolla att båda personalen e där o redo...nojjig som jag e, ha ha ha.

Hoppas ni får en bra tisdag!


har min nya myyyysiga morronrock på mig :)

Kommentarer
Postat av: Erikas Fotoblogg

Gå gärna in och rösta på mej på http://www.lindapauline.se/2009/november/finalisterna-i-tavlingen.html?_tmp=fe916ffe2806329732a1856ce2080811d4469e30



nr 2 är min bild

2009-11-03 @ 11:02:32
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0