Till min älskling♥

Ända sen jag skrev de första orden till dig,
ända sen jag slog ditt telefon nr och ringde dig,
ända sen jag såg dig och vi möttes i en stor kram,
ända sen jag fick min första kyss av dig

har jag vetat att det är hos dig jag hör hemma.

Älskling. Fredrik. Du betyder så otroligt mycket för mig. Att du bevisar - om och om igen - att du finns kvar för mig. Att du säger att du tycker om mig, det gör mig knä svag. Hela du gör mig förtrollad. Ibland e jag tvungen att nypa mig själv för att inse att jag INTE drömmer detta. Det e på riktigt.

Det gör mig så glad, så varm i hjärtat. Och jag längtar så och hoppas att det kommer en dag då vi kan säkert säga att vi är en, att vi är ett par. För jag tror det e meningen älskling. Varför skulle allt annars ha känts så naturligt som vi båda har upplevt :)

Men det e bra att vi ger det tid. Under den tiden kan vi lära oss mycket viktiga saker. Åhh älskling när du sa att vi kanske ska åka på kryssning nästa vecka, jag kan inte beskriva det i ord hur jag kände...men jag kände mig salig, lyrisk. Jag kände mig lycklig. Ja Fredrik - du gör mig lycklig. Min prins♥

Du ska se att allt ordnar sig. Snälla, ge inte upp hoppet om oss - även fast jag e o har varit på sjukhus länge nu - jag ber dig älskling. Våga tro på OSS. Jag kämpar ska du veta. Jag kämpar för dig och mig - för oss!

Du e den bästa killen i världen - glöm aldrig det.
Du får mitt hjärta att smälta, du får min mun att lé.

Det är du och jag mot världen!

Puss på dig älskling♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0