SOS ALARM

Ja jag har ingen kraft att blogga just nu, det e risigt med mig just nu, väldigt illa. Jag vill bara be Marie och Fredrik att HA TÅLAMOD, jag ska höra av mig så fort jag andas av mig själv...

Jag kämpar - hela tiden 24/7!!! Det tar på krafterna kan jag lova, men just nu e det abstinensen efter benzot som får mig att klättra på väggarna. Nu gåller det BARA att klara av vardagen här på hispan, typ bädda sängen, äta när jag ska (nää jag ska försöka att inte slänga den uuunderbaaara maten), sköta min hygien, o förhoppningsvis få några timmars vila om jag lyckas somna nån gång...

FIGHT FIGHT FIGHT

(i will make it)


en väääldigt sleten becka just nu...

Kommentarer
Postat av: Annie

Svar gärna på min lilla undersökning på min blogg om "vem säger det först"?

2009-11-27 @ 11:56:33
URL: http://anniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0