Overklighetskänslor



Heeej bloggen!

Idag har jag typ sovit...ända tills 12.30 iaf. Herreguuud säger jag bara. Doktorn satte in Imovane igen för vi ska testa om jag verkligen får overklighetskänslor av den. Hmm jag tror faktiskt det, jag blir konstig iaf. Vaknade första gången kl 6, var uppe till 6.45. Drack kaffe o rökte o det smakade SKIT. Gick o la mig igen, har svaga minnen att personalen försökte få upp mig till både frukost o lunch men utan att lyckas. Men halv ett kom ssk Ulla in o gav mig morron medicinen o då vaknade jag till liv...



Nu har jag precis duschat, det var gött. Nu vet jag inte riktig vad jag ska göra. Vågar inte åka hem heller, rädd för att det ska bli som sist när personalen fick komma o hämta mig...uscha.

Funderar på om jag ska göra en ny header med nya bilder. Jag ser ju inte ut riktigt sådär som på bilderna jag har nu... men jag vet inte om  jag har lust...

Det känns som om jag har bomull i öronen o framför ögonen. Verkligheten är inte längre lika skarp.
Overklighetskänslor? Ja...tyvärr...
Ska nog sätta mig o prata om det med Ssk Annika o se om vi ska göra nån ändring. Dr J skulle skriva en anteckning om att vi kunde ändra på ett visst sätt om jag skulle få de här känslorna igen. aa får väl se.

♥Om en vecka är älskling hemma hos mig. Nu måste o vill jag kämpa ännu mer för att det ska bli av... Imorrn fyller han år, då ska jag ringa o gratta honom såklart :)
Skit det e verkligen typ 100 år sen vi träffades. Vi måste verkligen ses nu till helgen.♥

Nää nu ska jag göra nått annat en stund.

Puss på er, skriv gärna hur ni har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0