Little Princess in a totally mess...

Tjena! Läget med er idag då.

Med mig e det nog braaa tralla la laaaaaaaaa!

Vaknade kl 4 imorse gick upp o märkte att flera var vakna så vi rökte o drack te o varm choklad på löpande band, höhö. Men strax före kl 6 gick jag o la mig o läste o lyckades somna om till kl var 8.30 ca and that was nice. Gick upp o åt frulle o drack kaffe. Sen hoppade jag in i duschen och sen begav jag mig SJÄLV till MBT-teamet för absolut SISTA delen av utredningen. Så nu e den klar. Nu kan jag inte göra nått mer. Nu ska de kalla mig o då ska jag få reda på om jag får en plats i terapin eller ej...

Det läskiga e att jag känner på mig att de kommer säga nej.
Vad ska jag göra då?

Det återstår att se. Nu ska jag strax ta tag i lite saker jag har att göra, ringa massa tele samtal och betala 2 räkningar som låg så fint på hall golvet hemma...grrr.
Sen ska jag förhoppningsvis ha samtal med Dr J idag oxå. Måste prata med henne om nattpermis och helgpermiss och lite andra saker. Sen måste jag prata med msk Micke oxå om imorrn. Om han kan tänka sig att komma o hjälpa mig med möblerna...

Yes, e en del jag ska göra innan jag drar på kör rep ikväll.

Men det känns verkligen som jag mår bra nu. Eller bättre iaf. Mycket bättre!!! Och jag försöker njuta av varje sekund för jag vet hur snabbt det kan vända...



Mamma saknar dig så det gör ont Nova "I LOVE U" ♥♥♥
jag vill bara ha hem dig min lilla bäbis

Kommentarer
Postat av: Mergime

blir glad när jag läser detta :)

Du eftersom du fråga vem som gjort min design.

http://www.deviantart.com/#order=9&q=grey+and+pink&offset=72



i den hemsidan ovan så finns där jätte fina bilder

"bakgrunder" som du kan ha om du vill på din design.

gå in bara på sök, typ på någon färg

eller background ..

Ett litet tips bara , kram

2009-11-02 @ 13:14:47
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0