Illamående

Först vill jag tacka ANONYM för komplimangen om mitt hår, det värmde!

Jag har legat o tittat på MISS SECRET AGENT med Sandra Bullock, verkligen ääälskar den filmen.

Och jag blev sååå himla ledsen o besviken när jag fick reda på att jag inte får åka på kryssningen med min älskling på onsdag...pga min medicinering som bara strular..buuuhhh :(
Men har pratat med honom så det e löst. Han förstod. Han e så fin. Pojken min ♥

Jag ska höra med personalen om jag kan få perm typ onsdag eller torsdag så vi kan träffas över dan...det var ju hundra år sen sist. Aa vi får väl se hur d blir.

Jag har mått illa lite under kvällen o det verkar inte gå över utan snarare bli värre. Please God, gör mig inte sjuk nu. Så jag hoppar över kvällsfikat, tar en kopp te bara. Sen ska jag nog sova, e bajs trött! Önskar kl var 22 nu...

Nää te dags e det nu!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0