I am the walrus

Sitter o lyssnar på musik. Har frågat om jag får åka hem o då sa syster R att hon INTE KUNDE GÖRA DEN BEDÖMNINGEN efter igår utan isf ska hon ringa jourläkaren som får avgöra det. suuuck...

ska ladda upp med bra film som jag äääntligen har fått tag på, ska kanske gå ner till pressbyrån o köpa nått smaskigt för de fjuttiga slantarna jag har sen jag lånade av mormor. tror inte jag orkar bry mig om att åka hem, kanske inte e så bra heller...

aja

denna låt lyssnade vi på hemma hos Sol, grymt bra - den går varm i mina hörlurar nu!


Kommentarer
Postat av: earcandy

besök gärna min musikblogg earcandy.blogg.se ;)

2009-11-14 @ 14:45:50
URL: http://earcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0