Huvudvärk

Ojojoj, jag har inte uppdaterat här sen jag åkte på perm, det var som tusan.

Måste iaf stolt säga att permissen gick väldigt bra. Jag var först hemma hos mamma och fick god middag. När jag väl kom hem fastnade jag en stund framför teven sen tappade jag upp ett VARMT BAD med en av presenterna från min födelsedag, nått FINT badsalt som skulle göra en lugn o det luktade jätte gott o jag blev faktiskt lugn.

Sen hade jag både pedikyr o lite manikyr på mig själv, noppade ögonbrynen och lyssnade på bra musik.

Sen pratade jag med älsking i 1 timme och 40 minuter ganska precis. Det var mys att höra hans trygga röst igen och jag hoppas vi kan genomföra de planer vi fick :P
Saknar honom så ♥♥♥

Sen ringde mamma när jag tittade på slutet av Körslaget. Efter det tittade jag på CSI MIAMI, lika bra som alltid. Sen tog jag mina sömnisar och kröp ner i MIN SÄNG och sov underbart gott hela natten...

Idag gick jag upp starx före 8.30. Drack kaffe, åt frukost, packade väskan och sen begav jag mig till kyrkan.
Vi repeterade i 1 timme innan det var dags. Mamma o syster kom o lyssnade det var kul och jag fick höra av de o många andra att det hade låtit fint så det var ju kul.
Tog en cigg med mamma o syster innan vi gick mot centrum där vi skildes åt. Jag hoppade på bussen till sjukan.

Och här e jag nu. Och tycker fruktansvärt synd om mig själv, för dels har jag fruktansvärd huvudvärk och dels vill jag bara hem igen...

Jag e iaf stolt att jag fixade allt det jag gjort de här dagarna.


Jag imorse innan jag åkte till kyrkan...ser ut som jag har skol uniform på mig :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej vännen. Var ett tag sen jag var inne hos dig nu. Hur är det med allt? När blir du utskriven? Kram!

2009-11-01 @ 23:48:21
URL: http://arroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0