Höga kullar & Djupa dalar

Jag föll igen, ner i djupet. Men jag kunde hantera det tack vare ssk Raidy och Dr J... Ångest grabbade tag i mig med enorm kraft, men jag stod emot, jag kämpade EMOT den inte MED den... Och tillslut gick det över. Har spenderat resten av kvällen med att sjunga Sing Star med Robert (patient) här som han hade med sig, guud va kul han hade typ alla skivor oxå. Men sen fick jag så ont i halsen att jag var tvungen att sluta. Har precis tittat klart på en film som hette "Room 6", var inte speciellt bra...

Nu ska jag gå o ta hand om min tvätt kom jag på.

resten av kvällen ska jag tillbringa med min bok o mitt nya mobil spel :)

Ha d bra, hörs imorrn

♥♥(älskling bli inte arg på mig men jag orkar inte prata, jag ska försöka se till att komma hem imorrn då ska jag verkligen försöka ringa, saknar dig så, det vet du - tveka aldrig, tycker såå mycket om dig min prins, snart ska vi vara i varandras armar igen, lita på mig, det kanske tar lite tid, men jag kämpar för dig hjärtat, för ett BLIVANDE oss förhoppningsvis... du betyder så mycket för mig - kom ihåg att jag har nått speciellt att säga till dig nästa gång vi ses :P puuuss o kraaam)♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0