Hemma



kanske ska tala om att jag e hemma, sen igår kväll. men jag e inte speciellt mé, overklighetskänslor ggr 10000 miljarder, ringt avd för det e riktigt läskigt, ska ringa igen när jag kommer från mötet.

yes ska på möte på medborgarkontoret om min ansökan ang färdtjänst. ska möta mormor 12.45 för hon har med sig kort som mamma hjälp mig printa ut, 120 kr sparat där.

det e jag som skriver men det känns inte som det. jag undrar om imovane e en bra medicin för mig, börjar tveka.

detta e inte kul längre

känns som om jag svävar när jag går, nej d e inte häftigt - läääskigt.

ska göra mig klar att gå nu

IKVÄLL MÅSTE JAG DUSCHA
somnade ifrån allt jag skulle göra igår juee

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Hej Becka! Tänker på dig o hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver. Jag förstår att det är svårt med abstinensen men vi får hoppas den avtar snart. Du kämpar verkligen hårt och det ska du ha all cred för! Jag förstår om det känns som att du inte orkar ibland..men försök nu ha det så bra du kan, tänker på dig!

Kram

Ing-Marie

2009-11-24 @ 12:42:19
Postat av: Fredrik

Hej hjärtat. Hoppas du mår bättre snart. Saknar dig så otroligt mycket. Tänker på dig varje sekund o minut. Puss

2009-11-25 @ 16:06:04
Postat av: Annie

Undrar hur det är med dig? Du har inte bloggat på länge. Hoppas att allt är under kontroll, och att du inte sitter hemma ensam med all ångest. Bensouttrappning är sjukt svåra grejer. Kämpa!

2009-11-26 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0