Hårfärgnings dags...

Ja nu har precis Sadija hjälpt mig att färga håret, så nu ska det sitta i tills kvart,tjugo över 10...


ha ha ha ser inte klok ut just nu med påse på huvudet...

Måste verkligen be om ursäkt till min älskling o till Marie som jag lovade båda att ringa igår kväll men det blev inte av...glömde min mobil i jack fickan o den dog sen så hade jag ganska tufft igår kväll med ångest o skit så jag glömde helt enkelt bort att ringa...sorry...

Fick min sömn medicin kl 21.50 igår ca. Låg o snurrade i sängen och kommer ihåg att jag tänkte hela tiden att detta kommer bli en vaken natt, jag kommer inte kunna somna.

Plötsligt vaknar jag av att Ssk Christoffer står o pratar med mig o vill ge mig min morgon medicin. Kl är 9 på morgonen. Och jag e såå jävla bakis på nozinanen att det e läskigt. Men jag lyckas sätta mig upp o lydigt ta morgon medicinen. Sen går jag upp o letar rätt på kaffe vagnen som TUR var stod kvar med kaffe i. Thank U LORD!

Nu efter 3 koppar kaffe börjar jag känna mig som en vanlig människa igen, men känner mig fortfarande ganska avtrubbad... Men d löser sig nog.

Nu väntar jag på att ha uppföljningssamtal med Dr J o då måste jag ta upp att den i princip inte har hjälp ett dugg mot ångesten (medicinen asså) o att jag kände/känner mig "borta"! Hon sa igår att om den här inte hjälpte skulle hon koka ihop nånting. "Jag e ganska bra på att koka ihop bra mediciner" sa hon igår o jag, Annika o Pernilla skrattade för det lät lite roligt...

Annars idag e planen att jag ska åka hem, ev först till mamma o syster för att hälsa på den nya familjemedlemmen, vattenskölpaddan ARALE!! Ska bli kul o om jag åker inte allt för sent så får jag middag där oxå vilket skulle vara skönt att slippa göra själv annars... O mammas mat e alltid BÄST!!!

Men nu ska jag som sagt skölja ur hårfärgen o hoppas på ett stråååålande(eller ok, bra räcker) resultat!
O sen försöka jaga rätt på Dr J.

Ha en bra dag allihopa, skriver jag mer gör jag nog det när jag e hemma ikväll.

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: kath

för mig hjälper nozinan inte alls, den gör bara saken värre med att man blir som en zombie.

hoppas den hjälper dig.

:)

2009-11-20 @ 13:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0