Hård bomull

Det känns rätt ut sagt FÖR JEVLIGT...

Allt detta med abstinens o skit. Hur länge ska jag orka? Hur länge orkar min kropp o mitt psyke? Jag mår illa, jag ser suddigt, jag hör sämre, jag uppfattar rörelser mycket långsammare än vanligt... Jag lever inbäddad i HÅRD BOMULL!!

Jag vill skrika ut min desperation, få alla jävlar att förstå JAG ORKAR INTE HA DET SÅHÄR.
Men jag gör det inte. Nånstans i barndommen fick jag lära mig att man inte ska klaga, "man ska inte vara till besvär" hette det. Oj oj oj så fel jag har gjort isf... Klagat o "gnällt" hur dåligt jag har mått sen jag var 17 år... Till ingen nytta. Det enda det resulterat i e mååånga år helt bortkastade bakom låsta dörrar, blod, ambulanser, polisen m.m. Oroat mina nära o kära fler gånger än jag kan räkna på fingarna...

Men ok, jag ger det 1 vecka till. Om jag inte märker nån förbättring då så tänker jag skita i terapin o äta mina jävla drogklassade mediciner. Så e det bara...

Jag har äntligen gjort klart headern oxå. Med nya bilder. Blev nästan samma som den gamla men jag e nöjd

VILL HEM & MÅ BRA... SAKNAR NOVA SÅ HIMLA MYCKET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0