Fucking great

Dr J e sjuk idag o imorgon. så typiskt. dr knorrhane vägrar prata med mig plötsligt eftersom jag inte har förtroende för honom... hur ska då detta lösa sig?? i dont know men jag orkar inte bry mig... vad som helst får hända men jag ska åka med älskling på onsdag.punkt.

Det känns bättre med biverkningarna idag, skönt, they where fucking killing me... har sovit gott hela natten vilket jag uppskattar högt o ännu bättre e att jag vaknade till frukosten idag o inte sov till lunch...

jag tror att den här veckan kommer vara tuff. jag gissar på att jag kommer vara alldeles slut när den e över, men det e ju roliga saker jag ska göra så d ska bli bra



ja jag har rivit mig på näsan nån natt när jag fick nått tok fnatt...he he ser inte klokt ut,men men.

funderar på va jaag ska göra idag...kan jag göra nått idag?? äsch vet inte.

ha en bra dag alla läsare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0