Fryser

Har krupit upp i soffan en stund nu med min mysiga morron rock. Men nu måste jag strax resa på mig, ska till mormor. Hämta mina kuddar och hjälpa henne med lite saker. Yes, var på Maxi förut, köpte bara dyra o kanske lite onödiga saker..hm iofs julklappar/födelsedags presenter men men.

Hittade en jätte mysig pyjamas som jag var TVUNGEN att köpa, 199 kr fattigare bara där. Nu blir det att hålla HÅRT i resterande pengar måste köpa en limpa cigg o busskort oxå...

Aja, money money money - must be funny, in a rich mans world!

KRAMAR
(o så vill jag tacka Viola för kommentaren, den värmde, tackar o bockar)

(älskling? Fredrik, jag tänker på dig...höras en stund ikväll??!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0