Förbannad

Åhhh jag blir gaaaaleeen. Som jag skrev tidigare e "min" doktor sjuk tills på onsdag, och den andre öl VÄGRAR prata med mig eftersom jag har sagt att jag "inte har förtroende" för honom vilket iof stämmer. Frågan e bara varför han bryr sig om det NU o inte har gjort tidigare???

Varför jag e arg e för att jag inte får gå ut FÖRRÄN PÅ ONSDAG då jag pratat med min doktor.

Men jag har lixom tid på Medborgarkontoret imorrn o innan måste jag hem o skriva ut en sak, fylla i papper m.m. Så det kan hända att jag INTE FÅR åka...

Och jag blir jävligt nojjig över onsdagen oxå... Tänk om min doktor inte kommer då...får jag inte åka på kryssningen då?? Asså isf kommer jag bli...ahhhh...vet inte vad.

"Det är mycket bättre att du har samma läkare som hör till den avdelningen du är på" löd en personals ord. Men hallåå - hon jobbar ju på både DENNA och den andra avd, hon e chefs överläkare på båda ställen.



Ahhhhhh blir så trött.

Där har jag ärvt mycket från mamma. Det här att jag har ganska svårt för att göra saker oplanerade. Det ska helst vara uträknat o klart i huvudet MINST 2 dagar i förväg om jag ska göra nått...vilket inte alltid går som nu tex o då blir det kaos i min lilla hjärna o d kan sluta med att jag bara skiter i allt. kryper ner under täcket för att inte titta fram förrän allt "det jobbiga" e borta.

Men jag ska försööööka träna nu på att INTE OROA MIG I FÖRVÄG! Allting löser sig! Det vet jag.

Åhhh det ska bli så kul att åka båt med dig älskling. Längtar verkligen :D



Bilderna e från imorse när jag fortfarande var nyvaken OCH hade förjevliga biverkningar, vilket man nog kan se på sista bilden...ser helt drogad ut. Höhö.

Nää nu ska jag surfa runt lite, sen försöka övertala nån personal att jag MÅSTE få komma ut idag.

Ha det braaa
Kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att : guud vad fin du är i nya frisyren. Passar dig jättebra med lugg :) Kramar

2009-11-16 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0