Fest fest!

Yäääääj, ikväll ska jag på fest igen till Sol o Anette. Men d blir nog bara en "liten" fest med bara oss o ev Louise o Anettes pojkvän Stefan. Vi ska fira att Sol har blivit utskriven, vilket hon inte har blivit ännu men ska bli under dagen. Sen så sover jag nog över oss de, det beror lite på. Jag bestämmer mig senare.

Jag har sovit som en gris inatt, så skönt. Vaknade typ 10.45. Förstår inte att jag kan sova så mycket...
Men d var nog bara för att jag pratade med älskling i telefonen igår. Jag blir så glad o lugn av hans röst :D

Nu ska jag ta o bädda min extremt stökiga säng, sen måste jag in i duschen. Inte så kul med tanke på att jag har bandage runt hela armarna som jag måste ta av...suck.

Hoppas ni läsare får en bra dag iaf.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0