Enorm saknad



Har pratat med älskling igen. Det var tråkigt att vi inte ska träffas denna vecka, men vi planerar för helgen efter denna.

Gud va jag saknar honom. Det gör riktigt ont i mig. Känns faktiskt som om en bit av mig fattas.
Jag önskar att han var här nu. Höll om mig, hans trygga lugna röst i mitt öra. Mysa med honom i soffan framför en bra film. Bara att få vara nära honom.

Älskling. Fredrik. Du väcker enorma känslor som jag inte trodde att jag skulle kunna känna för någon. Du ska veta att du har en speciell plats i mitt hjärta, nu och föralltid.


______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag käka kvällsfika, glo klart på filmen jag började på imorse o försöka prata med Pernilla :)

Puss på er suckers:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0