Dimma

Just nu lever jag i en tjock dimma. Jag har inte ett riktigt grepp om verkligheten o det skrämmer mig. Allt pga den nya medicinen jag började med i förrgår men inte har tagit sen kl 14 igår då jag fick enorma biverkningar såsom muskel kramper.

Allt går i slow motion o jag kommer efter. Jag sover som aldrig förr men det e ingen vilande sömn utan en läskigt overklig sådan. Jag drömmer mardrömmar om blod o självmord och det e inte kul.

Förövrigt ska jag ev få hem ett nytt vardagsrumsbord idag.

Och på onsdag den 18/11 åker jag o älskling på kryssning ♥♥♥ Längtar ihjäl mig efter honom!!!

Jag MÅSTE få bort den här dimman bara. Ska prata med Dr J nångång idag...

Nu orkar jag inte skriva mer...

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0