Blondie



Färgningen gick bra igår, jag blev nöjd. O den rosa färgen e kvar, fattar inte hur men d e ju bara kul...

Jag åkte till mamma igår o var där tills kl 18.30 sen promenerade jag bort till Marie för att hälsa på henne o min lilla stumpelina Nova♥ Det var trevligt att träffa Marie igen, saknat henne mycket. O det var uuuunderbart att få träffa Nova igen efter 2½ månad. O jag blev lite glad för d verkade som om hon kände igen mig vilket jag inte trodde hon skulle göra. Min lilla tjej. Min söt-bulle :D

Kom hem vid 21 igår gjorde inte mycket, var så trött. Pratade med syster i mobilen en stund sen gick jag o la mig. Har sovit sådär, en ganska orolig sömn, men iaf några timmar fick jag. Mamma ringde o väckte mig idag eftersom jag blev beordrad att ringa avd flera ggr, annars skulle jag få påhälsning av FARBROR BLÅ, vilket INTE hade vart kul.

Idag har jag en hel del att göra. Måste fixa kort på mig till en sak, sen ska jag nog ta en sväng till Maxi för att handla lite saker... Måste betala räkningar oxå.

Ja men jag vill iaf säga att jag lever...

Ha en bra dag everybody.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Viola.

Måste bara säga till dig, att jag har läst lite i din blogg nu, och det är helt otroligt hur stark du är, att du i alla motgångar kämpar på! ditt mod kommer att inspirera andra och jag önskar dig lycka till !



Viola

2009-11-21 @ 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0