Bad Update

Sorry allihopa för lite dålig uppdatering. Jag e nog lite sjuk (fysiskt), känns som jag har feber fryser o svettas om vartannat. Mår illa, allmänt blää. I dåligt skick med andra ord. Sen vet jag inte vad det e det kan vara influensan, abstinens av benzo eller biverkan av nya medicinen??!!!

Hoppas d e bra med er där ute.

Idag har jag inte gjort mycket, var ute en sväng med Pernilla i regnet på dan. Har läst en del så jag kommer nånstans i min bok som legat o samlat damm alldeles för länge.

Nu har jag precis tittat klart på Fredag den 13:e, andra delen! Förstår inte hur man en gång i tiden tyckte att de filmerna var läskiga. Jag bara jäspar mig igenom eländet nu...hmm..

Nää nu ska jag gå o borsta gaddarna o sen krypa ner o läsa lite, men först natt ciggen!

Pratat med min älskling idag oxå, åhh vad jag saknar honom ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0