Bad Romance

Asså jag kan inte sluta lyssna på den låten med LADY GAGA! Så jävla bra, men jag kommer lyssna söder den snart bara därför...

Hursomhelst, e tillbaka på sjukan sen några timmar. Jag har bara tittat på en film o ätit lite kvällsfika. Ska ta o sova snart för jag e sjukt trött. Huvudvärk som tusan oxå. Det har minst sagt varit en slitig dag, men det gick ju bra till slut som tur e :)

Borde verkligen hoppa in i duschen men det e såååå kaaallt jue... Kommer frysa häcken av mig när jag kommer ut. Nää sparar nog den tills imorrn.

Undrar om jag får o isf ska åka hem imorrn??!! Det lär visa sig...

Näää nu måste jag stänga av denna låt... ligger i sängen med min filt som luktar rök :/


funderar på om jag har fått "svinis", känner mig febrig:/

Ha d bra o GODNATT på er, hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: CARRO

Jodå det är bra med mig! =) Men allt går framåt och så? Hoppas att du får komma hem snart hur som helst!

2009-11-04 @ 01:57:57
URL: http://arroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0