Annika & Pernilla!

Måste bara säga: Faan vilka schysta brudar de e asså.

Vi har skrattat bråkat skällt gråtit tillsammans nu i eftermiddag o jag kan inte låta bli att lé när jag tänker på de. De ska ha ALL CREDIT för att de e så undebara människor. Varför kan det inte finnas fler av samma sort?

har haft det ganska tufft nu på kvällen, snodde en skarpell som de OVANNÄMNDA kom på (som tur e), har haft mega ångest attacker 2 ggr - dock då UTAN att skada mig (framsteg ja) har äääntligen pratat med Dr J o hon sa bara positiva saker om mig, så det känns bra. Hon sa oxå att jag har gjort ett "jävligt stort o bra jobb", vilka eeenoormaa framsteg jag gjort den sista månaden. Bara att sitta o prata som vi gjorde idag hade aldrig gått för en månad sen sa hon. BARA POSITIVT, JEPP JEPP!!!

Köpte en höst korg med lite alla möjliga växter i idag oxå till personalen som de blev mycket glada för :P

Nää måste säga att det varit en bra dag.

Ska nu dock prova Nozinan IGEN för att se om det e den som har gett mig biverkningar men Dr J trodde inte det, utan hon sa att det nästan till 100% är/var abstinens efter benzon jag hade/har... Så jag ger medicinen en chans till då jag e desperat att hitta nått som kan få bort ångesten.

DETTA ÄR EN DAG SOM JAG KOMMER MINNAS LÄNGE:D



Fick ta bort ALLA 44 stygnen nu oxå, så jag meddelar härmed att jag e heelt stygn fri o planerar att vara d framöver oxå. Däremot e ju inte mina armar så fina när såren e infekterade o ILLRÖDA! Men det blir ju bättre det oxå, bara jag kommer ihåg att smörja ordentligt nu oxå.

Ikväll ska jag ladda ner nån bra film som jag ska ligga o titta på o mummsa godis :P

Nu går överfallslarmet från avd mittemot oxå, undrar vem som hamnar i bälte nu, hmm. Aja!!

HA EN TOPPEN KVÄLL ALLIHOPA. DET PLANERAR IAF JAG ATT JAG SKA HA.

(o det bästa - jag har heeela 4 bädds salen för mig själv ikväll o natt så jag behöver inte ha respekt för nån annan då de e på permis hela bunten - yäääääjjjj)


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra att du klarade av, inte bara en utan TVÅ ångestattacker utan att skada dig! Jag blir lite stolt när jag läser det :P. Det är ett jättestort framsteg! ^^

2009-11-19 @ 21:20:45
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0