43 stygn senare

Jaa jag fick en rejäl ångest attack inatt. Slutade med blodbad i badrummet. Jour doktorn kallades upp, han bara tittade på min armar o sa "jag skriver remiss till kirurg akuten på en gång". Där jag blev ihoppsydd. 43 jävla stygn...hur lyckas jag? med en glödlampa...asså skit

MEN

Jag mår ok nu. Nu känner jag mig lugn. Jag visste nästan att nått sånt här skulle hända med tanke på att jag inte haft nånsomhelst ångestdämpande medicin det senaste dygnet. Dr J sa tom till mig igår att det e konstigt att jag sitter här. Hade en ångest attack då oxå som slutade med 1 spruta stesolid o 1 spruta cisordinol i rumpan...gaaahh. men jag slapp bältessängen iaf.

Men som sagt jag mår ok nu. Var inte oroliga

TILL DEJ ÄLSKLING, VAR INTE RÄDD. VI SKA ÅKA PÅ KRYSSNINGEN O DÅ KOMMER ALLT VARA BRA. DOCK SER INTE MINA ARMAR SÅ FINA UT NU, MEN DU VET ATT SÅREN LÄKER SNART. BLI INTE RÄDD, ALLT SKA BLI BRA. JAG KÄMPAR FÖR DET. JAG KÄMPAR FÖR OSS.

Nu ska jag äta lunch


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej älskling. Låter inte kul med attacken men jag tycker om dig mycket ändå. Jag vet att såren kommer att läka. Puss

2009-11-14 @ 15:20:59
Postat av: Alexandra

Ursäkta om jag frågar men va är bältessängen??

Sköt om dig

2009-11-18 @ 11:07:50
URL: http://ajja86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0