3 dagar i helvetet

Hej mina kära vänner.

Idag e första dagen som jag kan skriva här på riktigt. Har genom lidit 3 dagar i helvetet. Har haft fruuktansvärda abstinens besvär, mest i form av MUSKEL KRAMPER. Hela jag har hoppat o skakat, jag har inte kunnat hålla i mobilen i handen mer än 2 minuer tex.

Men nu kan jag glatt säga att det är bättre idag. Bättre INTE helt bra.

Fick en dunder kur av mediciner igår kväll,jour läkaren gav mig. Slocknade direkt. Sov tills 8 imorse, gick upp o de lagade gröt till mig, mumma. Sen gick jag o la mig igen, sov fram till lunchen kl 11.30. Sen har jag hållit mig vaken.

Idag blir en luuugn dag, förhoppningsvis ska jag prata med Dr J. Jag tror inte jag åker hem nått i helgen, det skulle isf vara om jag känner mig HELT BRA imorrn, men d e tveksamt...
Nää jag ska nog stanna här. Titta på några bra filmer o lite senare ikväll ska jag ner till pressbyrån o köpa lite fredags godis.



vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... fick en "present" av pernilla igår, en ödla på höger armen som heter Jörgen...vill ni se? ok...



höhöhö han börjar bli ganska blek så hon ska fylla i färgen senare. jag ska även ställa upp o svara på några frågor. hon vill ta mig eller kanske jag ska säga mina problem som exempel i en uppgift hon ska göra i utbildningen hon går, hon frågade mig i förr går o klart jag ställer upp...

Ja just det lilla Sol var ju här igår. var jätte kul att se henne. jag blev bjuden på fest hemma hos de ikväll men jag tror jag får tacka nej tråkigt nog. även fast jag e bättre e jag ju inte helt bra.. o jag vågar inte ta några risker så jag blir sämre igen...
Men d blir fler fester, lr hur Sol??!! Du vet att jag blir jätte glad att du bjuder mig. Hälsa Anette o Louise!

Kanske ska skriva nått till dej oxå Fredrik.
Jag tänker på dej heeela tiden. saknar dig enormt, men nu e det bara 1 vecka tills du kommer om allt går som planerat vilket det MÅSTE göra denna gång. vill jue träffa dig min älskling♥♥♥

Nää nu ska jag dricka upp mitt kaffe.

So long suckers


Kommentarer
Postat av: Eva

hej! har läst din blogg ett tag nu, jag hoppas du får en fin framtid trots allt du går igenom! har du skrivit något inlägg om din "historia" (alltså bakgrund, hur allt började osv) förut? kan du länka isåfall?



ta hand om dig!

2009-11-27 @ 17:09:46
Postat av: Fredrik

Hej hjärtat. Låter toppen att du mår bättre idag. Tänker på dig hela dagarna. Hoppas vi kan ha en skön helg nästa helg. Puss

2009-11-27 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0