11/11-2009

Åhh vilken bra rubrik jag kom på, ehh...

Yes jag e vaken. Vaknade faktiskt redan några minuter efter 7 imorse. Gick upp o drack kaffe o rökte morgon ciggen, sen åt jag lite frukost, sen var jag med på morgon samlingen och sen gick jag med på morgon promenaden. Vi gick i ganska exakt 30 minuter och det var skönt måste jag erkänna, man känner sig lite piggare :P

Jag sitter här på sängen o försöker fundera ut nått jag ska göra idag, vill göra nått men jag kan inte komma på vad. Åka hem? Stanna kvar? Vad ska jag isf göra hemma, eller här om jag stannar...??? Uuuusch tråkigt. Ska höra om jag ska prata med dr J nått... Fråga om hon vet vad som händer med terapin? E ju snart 2 veckor sen jag var där... Jag har säkert inte kommit med...

Åhh nu vet jag vad jag hade gjort om jag hade lite pengar. Åkt till IKEA en sväng, faan va kul det hade varit. Hade inte behövt köpa mycket eller nått dyrt men typ bara lite mysiga ljus, kankse nån lyckta och några plast växter, det vill jag göra. Men det blir ju lite svårt när jag bara har 1 kr på kontot. Men om 8 dagar får jag lite pengar igen, som dessvärre kommer ta slut lika fort - men men.

Åhh GUD VA COOLT!
Vände mig om o tittade ut - DET SNÖAR!! Det gjorde d inte för 2 minuter sedan. Men jag tänkte på det när vi gick promenaden att det kändes som om d skulle kunna börja snöa o jag hade rätt - he he he!



Får hela tiden komplimanger om mitt hår - det e kul. Det e roligt att jag har lite rosa färg i det...

Hmm nää nu måste jag ta o bestämma mig vad jag ska göra idag...

Ha d great suckers :P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sjukt fin blogg <3

hur mår du ? <3

2009-11-11 @ 15:14:12
URL: http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0