Yeeeaaayyyy!!!

Kom hem vid 20.30...

JAG BEHÖVDE INTE PROV SJUNGA!!!


"Nej jag hörde dig så det behövs inte, du är godkänd" sa körledaren...
"I sopran stämman då?" frågade jag
"Ja visst" sa han
"Och jag som gått o varit såå nervös för detta" sa jag
"Du får sjunga om du vill. Det e så att många som kommer första gången och varken hörs eller man ser inte ens att de rör på läpparna o då måste man ju gå igenom en sån där prov sjungning" säger han
"Ok" sa jag
"Men vill du sjunga så får du, det är alltid kul med nya röster" säger han
"Näääääää tack det e bra" sa jag då....


He he he! Gud va kul. Vi ska även sjunga en sång på TYSKA höhöhö!!!!

Jag längtar redan tills nästa måndag!!

Nu ska jag bara slappa framför datorn+teven...

Säger gonatt.

Pusseli krameli<333



Kommentarer
Postat av: Defekten

Kul att det gick bra! Du är modig du, är klart impad av dig :)

2009-05-11 @ 23:26:35
URL: http://defekten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0