Vår känslor...

Jag vet inte vart jag ska börja. Vad jag ska skriva..

Så mycket känslor inom mig. Jag känner mig lycklig. Ja, det gör jag.

Satt på balkongen förut, med min rena matta och "nya" bord. Drack kaffe o rökte en cigg medans kvälls solen lyste så starkt rakt på mig. Jag hörde barnen utanför - lekandes. Jag hörde fåglarna, jag kände den svala vinden som även kändes lite ljummen. Och jag kände mig lycklig. JA, JAG KÄNDE LIVET INOM MIG.

Så konstigt. Det enda jag har gjort idag e att ha sprungit fram o tillbaka till tvättstugan typ 1000 ggr. Men nu, när jag e klar. Mina mattor e rena och fina. Jag har ändrat lite med möblerna, jag har bytt gardiner i köket... Så känns det så... så underbart.

Skymningen börjar sakta men säkert komma och det brukar skrämma mig, men nu känns det bara mysigt.
Det är maj. Den bästa månaden på hela året, enligt mig.


Men en sak är lite annorlunda gällandes just det nu... Jag har bestämt mig. Jag ska gå på Öppet Hus hos Linnéas familj på årsdagen av hennes bortgång, den 30 maj... Det känns som om jag har fattat rätt beslut. Jag har mejlat med hennes mamma, fått de uppgifter jag behöver osv... Det känns bra, men ändå väldigt smärtsamt. Min förhoppning med att åka dit är att få se hur Linnéa bodde, träffa hennes familj och kanske vakna upp ur min "mardröm" och inse vad man faktiskt lämnar efter sig om man tar sitt liv...Kanske det kan hjälpa mig med mina ständiga tankar på självmord också, vem vet.
Men naturligtvis, främsta anledningen till att jag åker dit är för att hedra Linnéas minne. För jag vill att hon (och hennes familj) ska veta att hon har gjort ett stort avtryck här på jorden...ja jag säger det trots att jag aldrig träffat henne, men det är så jag känner...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så nu har jag tagit en lång och varm dusch. Ligger i soffan med mitt Hello Kitty nattlinne när jag skriver detta. Nova ligger på sin "tron", högst uppe på tv-hyllan.

Så många känslor inom mig...som vanligt...

Imorgon ska jag och Marie promenera till stranden igen, det har ju nästan blivit lite som ett måste på helgerna...
Sen ska vi titta på filmen "WHAT DREAMS MAY COME". Jag har velat så himla länge att hon ska se den...Jag vill att ALLA ska se den...

Ja, nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe, sista för idag. Brukar egentligen aldrig dricka kaffe så här sent men men...
Sen titta klart på filmen BIG som jag snart tittat klart på...

Sen kanske jag sätter mig på balkongen en stund till, och bara tittar på skymningen...

Hursomhelst, här kommer lite bilder:


Vardagsrummet nu. Mattan var förut mörkrosa, ljusrosa och vit randig men nu e den så här, mycket finare faktiskt tycker jag!!


Sovrummet som inom de närmaste dagarna ska få total makeover :D


Kvälls kaffe på balkongen!!!


Utsikt...


Kvällssol - vackert<3


Så här blev d på balkongen, nu önskar jag mig bara ett par skönare stolar...


Solstrålar på mig, nä inte smuts faktiskt....

Det blev den sista bilden för nu...

Ta hand om varandra.

Kärlek<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0