Uppdatering kanske?

Vaknade ca 8.30 när mamma ringde o väckte mig, men sen somnade jag om - var så satans trött. Vaknade igen vid 11.30 av att telefonerna gick varma... Så jag klädde på mig o gick till mormor. Sen gick jag till centrum o handlade åt henne, hämtade mediciner o postade brev...

JAG HANN VARKEN RÖKA ELLER DRICKA MITT MORGON KAFFE!!!!

Så när jag var klar o hade lämnat allt hos mormor o skulle gå hem, hade jag tänkt att gå upp till Hydro för mitt paket från Ellos har kommit - men det gick inte. Kändes som om jag skulle svimma o spy på samma gång...

Så.

Jag gick hem o gjorde iording kaffe o fick i mig nikotinet...puuh...

Sen så var jag helt säker på att jag var tvungen att åka till banken idag för att få pengarna att räcka till de resterande räkningarna, men jag loggade in på Nordea o kollade o som det ser ut så behöver jag inte göra det...puuh igen. Hade verkligen inte orkat men hade jag varit tvungen så hade jag.

Nää så nu ska jag bara få i mig resten av kaffet, lite frukost...sen ska jag knalla upp till Hydro o hämta paketet.
Kul!

Lördagen och söndagen kommer bli extremt hektiska med resor hit och dit, men jag ser fram emot det och jag VILL det men därför känns det skönt att jag bara kan ta det lugnt idag.

Måste bara ringa SJ om en sak nu kom jag på...

Ja.














Kvällen igår vill jag inte prata om för HAN förtjänar inte ett enda ord från mig som han betedde sig, han kan dra åt skogen!








Nu ska jag som sagt ta lite mer kaffe och ringa SJ!

Hoppas ni får en bra dag, o hörrni - DET E SOOOL UTE!!!!
Ska nog sätta mig på ballen o sola lite senare :D

Ta hand om er!

Puss<333


Mamma ÄLSKAR dig Nova<33333333

Kommentarer
Postat av: Defekten

Karlar är kräk(?)!

2009-05-29 @ 15:56:11
URL: http://defekten.blogspot.com
Postat av: Annie

Heeeeeeeej för 17!

Hur e läget? :D

2009-05-29 @ 15:59:59
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0