Tjollahopp!!!!


(Tänk om man såg ut sådär...)


Jaaaa jag e vaken! Kl 8.00 vaknade jag HELT AV MIG SJÄLV!
Kan bero på att jag somnade hyfsat tidigt igår...

Sitter o dricker kaffe i min STORA mysiga mugg...

Så what happens today?

Kl 14 kommer E och vi ska gå o handla som vanligt eftersom d e MÅNDAG!!!!
Det ska bli intressant, jag har nämligen bara 210 kr kvar... och det är 8 dagar kvar tills jag får pengar...
Men men jag behöver inte så mycket så d e lugnt!!! (I hope)

Sen kl 18.45 BÖRJAR JAG SJUNGA I KÖR IGEN!!!!
(Därav rubriken, kanske?)

Vi repterar till 20.15 och sen e det dags för mig att testa mina nerver på riktigt...
"Den blomstertid nu kommer med lust och fägring stor"
He he he...
Ja jag e nervös men jag kommer  vara miljarder gånger nervösare när d e dags...uscha.
Aja...

I WILL MAKE IT!!!!!!!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu innan kl 14, det e ju lixom 5½ timme kvar tills dess...

Film? Hehehe. Ja jag ÄR ETT FILM FREAK!


Här e iaf jag NU! Ganska nyvaken som sagt!!!

Vad ska Ni göra idag då? Skriv gärna o berätta :D

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Andrea

Good morning my sunshine! :)



Jag är säker på att du kommer klara av att sjunga helt sagolikt ikväll! :)

Min dag består i att bs kommer snart. Vi ska plantera om lite blommor är det tänkt. OM jag nu har det rätta sakerna hemma vill säga. Inte helt säker på det.

Sen funderar jag på om jag ska ringa o kolla om vi inte kan få komma ner och hälsa på tanten som tog hand om Skrutt och Rufus. Saknar dom små liven så OTROLIGT MYCKET!



Många kramar o lyckönskningar till dig

2009-05-11 @ 09:57:51
URL: http://ienannandel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0