*Tårar och ångest*

Sitter här med gråten i halsen. varför? Jag vet inte...allt känns bara så - meningslöst.

Vaknade kl 13.15 efter några timmars väldigt orolig sömn.
13.45 hämtade min psykolog mig. Jag fick träffa en ny läkare...han ska skriva utlåtande till min ansökan om fortsatt Aktivitets ersättning.
"Du har den i brevlådan senast i början av nästa vecka"

Jag vet inte varför jag känner mig så ledsen. Less på allt... Orkar ingenting känns det som.

Hursomhelst, ikväll "flyttar" jag o Nova hem till Marie.
Imorrn kl 7.30 kommer de ju nämligen o ska måla o tapetsera om mitt sovrum...

Så nu MÅSTE jag ta mig i kragen o börja ta ner allt från väggarna i sovrummet, flytta alla möbler till mitten av rummet, ta bort allt i fönstret osv osv...

Och jag har ingen som helst aning om hur jag ska få kraft att sätta igång.

Jag tror min psykolog märkte på mig att det var nått...

"Nu suckar du igen, är det nått jag borde veta om?"

"Äsch jag e bara patetisk" svarade jag... men egentligen kanske jag borde ha svarat.

JA JAG TÄNKER PÅ SJÄLVMORD HELA TIDEN, ÅNGESTEN ÄTER UPP MIG INNIFRÅN OCH JAG FANTISERAR OM MIN EGEN DÖD. JAG HAR INGEN LIVSLUST KVAR. ALLT KÄNNS FUCKING JÄVLA MENINGSLÖST OCH JAG ORKAR INTE VARA JAG...VEM ÄR JAG? JAG VET INTE ENS DET. ALLT JAG VET ÄR ATT JAG ÄR PATETISK OCH ATT ALLA SKULLE FÅ DET MYCKET BÄTTRE OM JAG FÖRSVANN... JAG TÄNKER FÖR I HELVETE BARA PÅ MITT EGET SJÄLVMORD. VARFÖR GÖR JAG INGET DÅ? VARFÖR SÄTTER JAG INTE TANKARNA I HANDLING?

JO FÖR JAG ÄR OCH FÖRBLIR PATETISK....

Men som tur e sa jag inte det där...känns bara som om jag har en stor tung sten i mitt bröst. Jag kan inte andas ordentligt.

Hur ska jag orka med detta "liv"?

Det känns som om spelet e slut... GAME OVER LIXOM...

"Snart brister tråden jag balanserar på o då kanske jag äntligen blir fri?!"




Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag vet att det inte finns något jag kan skriva som får dig att må bättre. Men vill iallafall skriva en rad så att du vet att någon läser, och bryr sig! "Why do bad things happe'n to good people"? Men det BLIR bättre, kämpa, kämpa, KÄMPA! Varma kramar

2009-05-06 @ 16:56:41
Postat av: Annika

Jag tänker på dig gumman...DU finns alltid i mina böner krama om

2009-05-06 @ 19:45:46
URL: http://trixme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0