Städat och fint!

Guud va skönt när d e gjort. Susana e en klippa när det gäller att hjälpa mig att städa!!!

Japp så nu har jag tvättstugan kl 14 vilket verkligen behövs. Så nu funderar jag på om jag ska ta en dusch INNAN så jag kan tvätta mina "städ kläder" på samma gång eller om jag ska vänta tills jag e klar med tvätten??? Hmm ja vi får se. Borde få i mig nått att äta men vaad??

Aja

Ska iaf packa ner alla kläder + medel så det e klart. Jag tror jag duschar efteråt kom jag på nu, klockan e ju lixom redan 13.20 så d blir lite stressigt annars...

Ska fortsätta leta efter dubbelsäng oxå :D

Puss på er<33


Så här fräsch e jag efter städningen - uscha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0