Sång sång heeela kvällen!

Kom hem för ca 20 minuter sen... Vart en extra lång kör repetion eftersom på söndag smäller det. Vi ska åka till Bälinge Kyrka i närheten av Nyköping och sjunga. Sen ska vi ut och äta mat. Ska bli skit kul och alla e så trevliga o snälla. Fick åka med till Alby hem sen så jag slapp ta t-banan. Så nu tittar jag på CSI!!!

Herreguuud vad saker d händer i mitt liv - positiva!!!

(Men inom mig darrar jag av rädsla och skräck för att allt bara ska försvinna eller att jag ska vakna upp och allt detta bara e en dröm, en väldigt bra sån.)

BUT

ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Till nått annat, fått lingon veckan - det förklarar varför jag mådde dåligt tidigare idag...

Och direkt efter CSI MÅSTE jag in i duschen...

Aja



love ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0