Så skönt!!!

Nu har jag sovit ett par timmar...Tog med mig datorn o spelade lite spel, sen så somnade jag och vaknade nu för ca 10 minuter sen, så ganska exakt blev d nog 2 timmars extra sömn kanske tom 2½ (osäker), men det behövde jag.

Ja då e d bara knappt 2 timmar tills mamma kommer...

Usch va d går seeeegt.

Ska nog ta o ringa Marie nu iaf o höra hur planen låter för idag!!!

Vädret ser liiite ostabilt ut men jag kollade förut o det ska bli 14 grader o sol med lite moln kl 14.00, så vi får hoppas att det stämmer. Bara d inte regnar så!!!



Puss på er<333

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej hej, va söt du var på den bilden. Maria o jag försökte spöa msk Micke i pingis i dag :D

2009-05-21 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0