Rolig vs rastlös...

Ja jag har ganska kul när jag e rastlös, det blir många ego kort iaf ha ha ha...




Usch jag börjar få fräknar...får jag varje sommar - men d var värre när jag var liten - he he he...

Ja vad har jag gjort hittills då?

Jag har tittat på filmen "Liar Liar" med Jim Carrey, den e bra.

Sen har jag "rensat och ordnat" i datorn - flyttat över saker till de rätta mapparna osv så jag har nån koll...
Raderat typ 1000000000 saker OCH TÖMT PAPPERSKORGEN (tack Andrea för att du fick mig att minnas göra det igår he he)...

Sen har jag klätt på mig, jag ska ha en VIT T-SHIRT idag hör & häpna... Men den har jag inte på mig nu för von Fräsen hårar bara ner den på noll time.

Ja, sen har jag ju diskat oxå...o ätit frukost först kanske jag ska nämna??!!

Nu e det "bara" 1 timme o 20 minuter kvar tills E kommer. Gick in på BoBys sida för att kolla när jag hade bokat tvättstugan, trodde helt klart att d var på fredag men jag hade bokat den idag så d var tur att jag gick in där så jag kunde boka om. På fredag, det passar bra för då kommer Susana o vi ska städa...

Nu tänkte jag skriva en handla lista...
Vad får man för 200 spänn som ska räcka i 8 dagar...hmmm. Bra fråga - nästa!

Nää nu ska jag sluta vara manisk...och skärpa till mig. Tror d e nervositeten som spökar....

Aja.

Handla lista var det..

SO LONG SAILORS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0