Psyk.

Japp, nu sitter jag som så många andra gånger på sjukhus sängen...

MEN

Jag är här frivilligt (HSL), jag har inte skadat mig och jag har INTE extra vak...

3 framsteg bara där...

Måendet just nu e väl inte på topp...

Jag är arg o besviken för att jag inte fick komma till "min" avdelning...
Först sa de d på jouren...sen så fick jag inte d iaf för de hade fullt...

Aja, de ska ta upp det med läkarna imorgon så förhoppningsvis flyttar jag över då...

Tankarna virrvlar i mitt huvud. Har jag gjort rätt? Som la in mig asså?
Hur kommer jag kunna hantera ångesten framöver?
Hur länge blir jag inlåst denna gång?

Aja, nu ska jag försöka luska ut om man kan se tv4 direkt på datorn. Det e ju rent hus om 20 minuter o teven e upptagen....

Jag har god lust att ta loss glödlampan o göra nått dumt, men nej jag ska inte...


Mitt i allt det dåliga kan jag ändå känns en uns av stolthet över mig själv - och jag tänker inte sabba det...


Ja vacker e jag inte, skulle behöva ta en dusch men jag varken orkar eller har lust...

BTW - ser ni det fiiiina armbadet jag har fått...ehh ja.


OCH MARIE, TUSEN TACK FÖR ATT DU ÄN EN GÅNG STÄLLER UPP! DU ÄR VERKLIGEN EN SANN VÄN.
PUSSA PÅ MIN BÄBIS FRÅN MIG.
VI HÖRS.
KRAM<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0