Nyyyyyyyy daaaaaaaaaaag :D



Yees jag e vaken. Vaknade helt av mig själv kl 6. Konstigt....Somnade inte förrän efter 00.00 igår, fast jag la mig vid 22.30.
Aja...

Jag älskar att komma upp tidigt (men jag tycker om att få sova ut ibland oxå såklart).

Har gjort kaffe, mums, o gett Nova-Li sin frukost, som hon typ bara petar i...

Nu har jag bara tagit 1 tablett som doktorn sa, inte 2...jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det blir bättre nu, pleeeeaaseee.

Ja och så har jag tagit fram köttfärs. Ska köpa tillbehör på Maxi idag, det blir min middag.

Ska få i mig frukost nu oxå INNAN jag drar till Maxi... För en gångs skull tänke jag...även fast jag inte e hungrig...men liiite kan jag få i mig för jag vet att det e bra för mig, yes.

Herreguud d känns som om d kommer bli en väldigt lååång dag...men men.
Bara tanken på att släpa ner mattorna o så mycket som möjligt av resten av tvätten får mig att bli trött.
But I have to do it... Skönt när d e färdigt sen :)

Ja, hmm vad kan jag skriva  mer? Äsch vet inte, detta får duga för nu...

Hoppas Ni Alla Läsare får EN BRA DAG!!!

Puss puss<3


Nää då d syns inte alls att jag e nyvaken, hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0