Nästan allt gjort...

Tvättat, men mattorna (helvetesmattorna blev inte torra så nu har jag balkongen öppen på viiid gavel ihopp att de ska torka fortare), ätit middag (woohoo Becka), diskat, rökt, druckit kaffe, vikt in tvätt, gosat med Novis.

Ja... så nu sitter jag o diggar ABBA på högsta volym höhö...

Just d fick äntligen läkarutlåtandet från min läkare(det stod inte så roliga saker men men d e ju (väl) sant...)
Så nu har jag äntligen stoppat ansökan om aktivitetsersättning i brevlådan... Så nu e d bara att bee till DE HÖGRE MAKTERNA att de ska hinna fatta ett beslut INNAN min nuvarande går ut i september. Det kan vara upp till 4 månaders handläggningstid så det blir tajt....

Ska väl hoppa in i duschen snart. Måste tvätta håret med Silver Shampoo idag, det var ett tag sen jag gjorde det...

Vädret e skumt, ena sekunden spö regnar d, andra skiner solen...knstigt. Men jag såg nyss att på lördag ska det bli 25 GRADER och på söndag 26 GRADER :D omg, fast jag tror d först när jag ser d...

Uff d luktar våt hund här inne, ha ha ha...av mattorna som e blöta...kul - nope!

Ja ja...

Höres later...


Hit kanske jag borde flytta? hittade bilden HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0