Mormor...

Mormor åkte in med ambulans till akuten i förmiddags... Hon hade blivit sämre sen sist. Det visade sig att hon hade urinvägsinfektion vilket både mamma o jag misstänkte från början. Gamla människor kan nämligen bli väldigt förvirrade osv när de får det. Det var därför vi misstänkte det, men när jag var på vc med mormor uteslöt de det...idioter.

Aja. Hon ska iaf få komma hem redan ikväll med sjuktransport, om inget annat skulle inträffa dvs. Hon har fått recept på penecilin osv så imorrn måste jag till apoteket åt henne...

Jag e iaf glad över att det inte var nått allvarligare... Lilla mormor.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, nu e klockan 17.45 och jag har duschat för ett tag sen osv... Mår lite illa. Tror d har bllivit lite för mycket kaffe - ehum..

Har inte hört nått från M ännu så jag antar att han kommer ikväll, men vi får väl se...
Ja vad mer kan jag skriva?

Inte mycket... Började titta på en film för flera timmar sen men jag har inte ro i kroppen att titta klart på den nu.
Om M kommer ska vi ju se nån film så då får jag min film-tittar-dos för idag höhöhö...

Ja just d. Kan ju skriva om biverkningarna jag har tjatat så mkt om...
Tog bara 1 tabl imorse och jag tycker redan idag att det har känts annorlunda, asså bättre.
Vaknade pigg som en lärka kl 6 tex - det var en bra start.  Så jag tror inte jag behöver ringa honom i veckan nu utan jag fortsätter bara att ta 1 tablett istället för 2 tills på måndag när jag har tid hos honom...

Hursomhelst, vädret verkar ju ha blivit lite bättre nu. D har iaf inte regnat på ett par timmar, skönt!!!! Man kan tom skymta solen mellan molnen, det ni!!!

Ja, nä nu ska väl jag plocka in lite disk maybe. Känner mig såå stolt att jag har ätit både frukost o middag o bra sådan! Fast middagen fick jag tviiinga i mig. Upprepade mammas ord i huvudet "Se det som medicin" o då gick d ner, inte mycket men något iaf...

Sist men inte minst, här får ni en bild på mig just nu, en sne jag höhöhö.



Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0