Middag, varmt bad och bokade biljetter!

Ja KORS I TAKET, jag har ätit middag för en gångs skull...
Det var bra, kände att jag behövde det!!!

Sen tog jag ett varmt skönt bad o tvättade mig med en jätte väl doftande body scrub!!!

Innan har jag bokat biljetter till nått som jag anser vara väldigt viktigt för mig att vara en del av. Marie följer med!
Så nu e tåg biljetterna bokade o klara. Ej avbokningsbara!
Det kommer bli jobbigt och sorgligt men jag tror ändå att man kommer kunna hitta små saker som man kan glädjas av trots det fruktansvärda som hände... Jag känner att jag behöver vara med på detta. Både för att jag vill visa att jag bryr mig och för min egen skull, av olika anledningar...


Nu sitter jag o tittar på Livräddarna på Bondi Beach.

Ska ta o fixa naglarna oxå, ljus rosa nagellack blir d...Faan måste skaffa fler färger..

Aja.


Puss på er<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0