Mår bättre nu...

FÖRST VILL JAG SÄGA STORT TACK TILL DIG SOPHIA. DET VÄRMER ATT VETA ATT IAF DU LÄSER OCH JAG BLEV GLAD FÖR DIN KOMMENTAR! TACK! DET BEHÖVS SÅ LITE FÖR ATT MAN SKA BLI LITE GLADARE :D


Nu e allt fixat o klart. Det sista jag ska packa ner nu e mjölk o nån dricka och sen Nova såklart, hihi!

Pratade nyss med Marie. Hon e hemma strax efter 18 så jag börjar gå då...

Hursomhelst vet jag inte om jag kommer blogga de kommande dagarna, vi får väl se. Jag får ju (säkert) låna Maries dator, men jag vet inte...

Jag tar med mig min laptop iaf men jag har ju inget trådlös internet på den - men jag har SPEL OCH FILMER!!!! Som jag INTE kan vara utan he he he...

Men jag vill iaf tala om att jag mår bättre nu. Och det ska faktiskt bli kul o trevligt att få bo hos Marie några dagar.
She is the BEST!!!!!

Vill iaf tala om d så ni vet att jag inte e död eller nått bara för att jag inte skriver...men d kanske jag gör, vi får se....

Ha d bra allesammans.

Nästa gång jag skriver ett blogginlägg med denna dator har jag ett "nytt" sovrum...
Och jag ska försöka vara snabb med FÖRE O EFTER BILDER  om d e nån som vill se???

LOVE<3
FRÅN MIG & NOVA





Kommentarer
Postat av: Sophia

Jätteskönt att höra att du mår bättre, det blir nog skönt att komma bort ett par dagar också...man brukar uppskatta allt så mycket mer sen när man väl kommer hem:) Ååååh...jag skulle också vilja ha nya kökstapeter. Har nån sjukt ful terracotta/orange. Blir blodrött eller skrikrosa sen när jag får tid å råd att måla om!

Klart man vill se före/efter bild, då kanske jag får lite inspiration och lust att ta klivet å börja med mitt eget projekt. Nej, nu ska jag fortsätta skura kakel i badrummet..so fucki'n booring men helt klart nödvändigt. Kram

2009-05-07 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0