Måndag den 4 maj 2009.

Vågen visade minus EXAKT 1 kg...
(Me happy)

Så vad händer hos mig idag då???

Ja om 1 timme har jag tvättstugan IGEN, kläder den här gången...

Kl 14 kommer E och vi ska gå o vecko handla. Har 200 kr att spendera hela denna vecka, lyckat...nää.

Sen ikväll kl 18 kommer Susana o vi ska promenera till Ljusets Kyrka i Hallunda där jag ska lyssna på en kör som jag ev ska börja i...Det beror på om jag gillar musiken de sjunger, därför ska jag lyssna först.
Ev följer Anso med oxå, hon vill oxå börja i kör...Hon skulle messa mig tror jag...

Aja.

Annars händer inget speciellt...Fast det känns som om detta räcker idag.
Just d, måste ringa min chef nu och säga att jag inte kan komma till jobbet imorrn...

Ska till barnmorskan...

Ja skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0