Lugnat mig lite...

Pysslat här hemma.

Men jag e rädd för dessa biverkningar, jag har börjat glömma saker, igår tex gick jag hemmifrån utan att ha stängt av spisen... Jag ser dubbelt - kan inte riktigt fokusera på det jag ser.
Det flimmrar framför ögonen.

Och ja jag känner mig ännu mer nedstämd än jag  var innan, vilket jag läste att man kunde bli ibörjan men doktorn sa bara "Det tror jag inte kommer hända dig eftersom du har gått på liknade mediciner förut" - när jag tog upp det på avdelningen.


Nää visst inte...

Var tvungen att lägga mig o vila en stund efter att ha stökat runt här i lgh...

Och det skrämmer mig att jag har de här symptomen, speciellt eftersom jag ska iväg både på lördag och söndag och både VILL OCH MÅSTE "vara närvarande".

Ibland känns det som det svartnar för ögonen o jag ska svimma...det vore inte så bra om d skulle hända på söndag när vi ska sjunga i kyrkan... Suck.

Sitter o väntar på att min psykolog ska ringa mig...men d verkar inte som om hon gör d. Väntar tills kl 15 - då ringer jag dit igen...

Vill bara må bra, vill inte må såhär - snälla hjälp mig nån...

Aja



Ska duscha så fort jag har pratat med psykologen, bara hålla tummarna att jag inte ramlar av yrsel...suck!

DET HÄR ÄR LÄSKIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0