Klockan går...

ja nu har jag duschat. Fixat naglarna iiigen, vet inte vad d e men nagellacket lossnar jätte fort från mina naglar, hmm.

Pratat med psykolog + läkare. Ska sänka min dos from imorgon, han trodde d kan vara en för hög dos för mig. Om det blir sämre eller inte bättre ska jag höra av mig på fredag. Sen har jag fått en tid till honom på måndag kl 11 oxå... Please låt d här hjälpa nu...

Om 1 ½ timme kommer M, det blir ingen mat ikväll det tar vi nån annan dag. Ikväll ska vi bara titta på nån film o dricka nått varmt. Ser fram emot det men lite nervös e jag med tanke på att mitt hem inte e "perfekt"...Fast vems hem e det egentligen. Han får ta d som jag har d, likaså tänker jag INTE sminka mig, jag märker att min hy inte mår bra av det o what the hell, vi ska bara sitta inne. Då får han se den osminkade sanningen höhöhö...

Ja, har ätit middag för en stund sen BRA BECKA!!!!

Nu dricker jag en liiten kopp kaffe.

Tycker det e såå skönt att det blåser ute...

Jepp, och jag kom på att jag inte lagt ut nån bild på mig idag - stackars er....

Här får ni en iaf


Inte mycket för världen jag vet - but this is me, take it for what it is (or go to hell)....

Nu ska jag bara diska upp lite...

Sen vilar jag nog en stund innan jag ska gå o möta M vid t-banan...

Vill säga förlåt oxå för mina senaste inlägg kanske har låtit väldigt gnälliga, men d här biverkningarna is killing me...
Men som sagt förlåt, hoppas jag ska vara mer JAG snart igen.


Puss på er som läser<333

Kommentarer
Postat av: Sophia

Fan va trist med alla biverkningar. Jag brukar också lyckas dra på mig alla möjliga insättnings/utsättningsbiverkningar.. Hoppas att det ger sig för dig efter sänkt dos! Å vad kul med nya bekantskaper, vare sig det "klickar" eller ej, så ska du ha cred för att du vågar :) Kram i pissvädret

2009-05-27 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0